Beeldbank voortgezet onderwijs

Wil je als bibliotheek lokaal promotie maken voor je eigen de Bibliotheek op school en graag zoveel mogelijk aansluiten bij de landelijke materialen? Dan kun je putten uit een selectie foto's uit deze beeldbank. Er is rekening gehouden met voldoende variatie in vorm en inhoud. Alle foto's worden rechtenvrij beschikbaar gesteld, maar zijn daardoor uitsluitend bedoeld voor publicaties in het kader van de Bibliotheek op school.

Deze selectie bevat 25 foto's voor de Bibliotheek op school voortgezet onderwijs. Ze zijn gemaakt en exclusief voor de Bibliotheek op school vrij beschikbaar gesteld door Eric Brinkhorst en Jørgen Koopmanschap in opdracht van Kunst van Lezen.

Wil je één of meer foto's in hoge resolutie gebruiken? Mail dan de bestelnummers naar info@debibliotheekopschool.nl.

Volgende Vorige 1 van 25

dbos VO 01